onsdag 7 augusti 2013

ただいま

Tusen ursäkter för min understrukna frånvaro här inne på bloggen då
det faktiskt var meningen att det skulle skrivas om det ena och det andra under tiden i Tokyo.
Kort och gott, kan jag i alla fall säga att det var lite invecklat att skriva ned inlägg
i och med särskilda omständigheter som rådde under det mellanrummet.
Exempelvis att falla för någon så att det inte fanns annat. Kommer att skriva senare.

Men, nu är man tillbaka i gamla hederliga Norden i alla fall. Och tiden finns den med.
Den här hösten kommer det i alla fall att bli Stockholm för min del.
Och självfallet kommer det dessutom skrivas aningen mer flitigt än sist. (笑)
Har under tiden hunnit bli mer av en "okazu"människa, så recept finns det att vänta på.
Mer vardagsliv. Mer detaljer som blicken fäster sig på.
Mer av mig själv. Och förmodligen lite längre texter på det hela.

Hoppas att ni inte tog alltför illa vid er utav den långa väntan
och att folk även kommer läsa under denna årstid med.



又宜しくお願いします~

1 kommentar:

  1. Åh, som jag väntat! Har också varit ifrån min blogg och "kom tillbaka" även jag i förrgår. Hoppas du haft det underbart i Tokyo, väntar med spänning på att få höra mer.

    SvaraRadera